Ochrana osobních údajů 🤐

Tvé důvěry si nesmírně vážíme. Tvoje data a soubory jsou u nás v bezpečí. Zjisti jakým způsobem se staráme o to, aby se k nim nikdo neoprávněný nedostal.

Nevidíme co tiskneš 🙈

Tisk se zpracovává plně automaticky. Před první stránkou se vytiskne oddělovač objednávky a za poslední stránkou taky. Obsah dokumentů tak nikdo nevidí.

Nekontrolujeme kvalitu 🧐

Ani po vytištění se nedíváme, jestli jsme ti vše vytiskli správně. Věříme automatizaci a svým systémům, že fungují správně. A když ne, všechno ti vykompenzujeme.

Data jsou v bezpečí 🔐

Tvoje data jsou jenom v naší databázi. Soubory ze zaplacené objednávky uchováváme jen 48 hodin po předání dokumentů do tvých rukou.

Podrobnosti o tom, jak tvá data chráníme

Protože nám na tvých datech opravdu záleží a chceme, abys přesně věděl(a), jak s nimi kdy nakládáme, sepsali jsme pro tebe tento dokument. Obsahuje všechny naše zásady ochrany tvých osobních údajů.

Vymezení pojmů

Pojmy „Služba“, „Poskytovatel“, „Zákazník“, „Web“, „Tiskárník“ a množná čísla těchto výrazů mají v tomto dokumentu stejný význam jako v našich Obchodních podmínkách.

Co o tobě víme

Abychom ti mohli Službu poskytovat se vším všudy, musíme o tobě znát hned několik věcí, jejichž výčet uvádíme pod tímto odstavcem – společně s objasněním, za jakým účelem dané údaje zpracováváme.

Celé jméno – abychom ti mohli vystavit fakturu a oslovovat tě tvým jménem v momentech, kdy řešíme situace jako je reklamace nebo kompenzace.

E-mail – potřebujeme tvoji e-mailovou adresu, abychom ti mohli zasílat informace o objednávce a abys věděl, že je připravená nebo že platba neprošla. Neposíláme nikomu žádná marketingová sdělení nebo nevyžádané zprávy.

Soubory k tisku – soubory jsou do tiskárny zasílány plně automaticky, nikdo si je tedy neotvírá a neexistuje žádný systém, který by někomu umožnil si procházet tvoje soubory. Při tisku nekontrolujeme kvalitu výstupu a celá objednávka je oddělena dvěma speciálními listy. Není tak vidět ani první a ani poslední stránka, kterou tiskneš. Soubory automaticky odstraňujeme po 48 hodinách od vydání zaplacené objednávky nebo po 48 hodinách od vytvoření nezaplacené objednávky.

Historie komunikace s námi – pro zajištění adekvátního vyřešení situací nebo problému a pro poskytnutí kvalitních služeb a zákaznického servisu.

Jak data zpracováváme

Celé jméno, e-mail a soubory k tisku zpracováváme za účelem uzavření a plnění smlouvy o poskytnutí Služby. Pokud se zpracováním těchto dat za tímto účelem nesouhlasíš, nemůžeme ti Službu poskytnout.

Ostatní údaje zpracováváme pro poskytování kvalitní zákaznické péče.

Žádná tvá data nebudeme nikdy poskytovat žádné další osobě ke komerčním účelům bez tvého explicitního souhlasu.

Souhlas se zpracováváním osobních údajů uděluješ také dalším dodavatelům Poskytovatele, jako například správci serverové infrastruktury, externím spolupracovníkům či zaměstnancům Poskytovatele.

Tvá práva

Máš právo na zpětvzetí souhlasu se zpracováním dat. To však neznamená, že dojde nutně ihned k likvidaci všech těchto dat. O veškerých akcích tě však při podání žádosti detailně vyrozumíme.

Není-li ti některá informace o účelu zpracování dat jasná z tohoto dokumentu, můžeš nám poslat žádost o informace, jaké tvé osobní údaje zpracováváme a žádat si kopii těchto údajů.

Veškeré údaje máš právo nechat aktualizovat nebo opravit, případně požadovat omezení zpracování nebo výmaz osobních údajů.

V případě pochybností o zpracování dat máš právo po nás požadovat vysvětlení skutečnosti a případně odstranění závadného stavu.

Doba zpracování údajů

Data uchováváme pouze po dobu uvedenou výše u každého jednotlivého druhu dat.

Po 48 hodinách od vydání zaplacené objednávky Poskytovatel maže Zákazníkova data, kromě těch, které je Poskytovatel povinen uchovávat na základě znění zvláštního zákona.

Po 48 hodinách od vytvoření nezaplacené objednávky Poskytovatel maže Zákazníkova data, kromě těch, které je Poskytovatel povinen uchovávat na základě znění zvláštního zákona.

Uchovávané zálohy dat obsahující data Zákazníka budou uchovávány maximálně po dobu 92 dnů od vytvoření nezaplacené objednávky nebo vydání zaplacené objednávky.

I po poskytnutí Služby být nadále uchovávána historie komunikace s podporou (e-mailová komunikace a komunikace v online chatu), a to za účelem zlepšování kvality poskytovaných služeb.

Závěrečná ustanovení

Tyto zásady ochrany osobních údajů se řídí zákony a dalšími právními předpisy České republiky a jsou platné od 25. listopadu 2021.